Välkommen till min nya blogg!

har skaffat ny blogg nu.
jag hade ju en annan;
www.maarryam.blogg.se & den var lösenordskyddad, för en specielle anlednig men nu har jag gjort denna så att jag inte behöver ha lösenord!:)
men eftersom att jag ville ha kvar alla mina inlägg, så kmr jag flytta över alla inlägg hit, även dom tråkiga & sånt, kmr flytta Alla.

jag har lagt in likadan ipod har bara ändrat att den inte sätts på automatiskt
, o gjort likadana färger på texten,rubriker & likadana katgorier & tema o allting.

nu ska jag bara lägga in alla inlägg sen e allt färdigt !:)


Kommentarer ♥
Postat av: suuwperemilieee

bara för att jag är coolaste<3

2010-01-08 @ 15:07:47
Postat av: AMELIE

wohoo :D:D<33

2010-01-08 @ 15:08:22

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0