snabbt inlägg '

hejj '

det blir ett snabbt inlägg & sry att jag inte uppdaterat så mke.
men igår kunde jag inte eftersom att emilie sov hos mig och när vi e tsm så spenderar vi tiden tsm och hinner ssåklart it med datan HAHAHA :)
men ah idag så stack hon hem ungefär 3 eller ngt.


HAHAHAHA omg på kvällen vi kolla på skräckisar sen hon väcker mig & jag e ju sådär konstig när jag halvsover så typ hela tiden jag ba: gå härifrån lilla my!!
sen från ingenstans går jag upp o skriker MEN DIN KVIST och typ massa konstiga grejer :o
omg jag är ju sjuuk ;$
jag skriver nog mer senare lr imon
självklart tog vi bilder & dom lägger jag upp när emilie skickat.












Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0