skoldaaaag '

första skoldagen idag !:)
ja, tänker inte skriva detaljerat eftersom att det hände roliga saker HELA TIDEN.
ja, det var väl ganska kul och träffa alla men jag typ e ovän lr vad man ska säga med halva klassen ?
så det kanske förklarar varför jag inte pratade i klassen så mke idag haha.
asso oftast i vår klass när ngn pratar(pratar & pratar..SKRIKER) så gör vi d inte med typ en person utan med hela klassen sen ska hela klassen svara på den personen o sen ska alla svsara på varmdra o så blir det katastroof.
jaja, men det var väl endå kul med skola :)

efter deet så stack jag & sofia till bibblan och va på datorn.
HAHAHHAHA när vi skulle hem, så går vi av 18 sen ska hon gå hem och jags ka ner o ta 19 så går hon ett håll o jag ett håll, sen plsötsligt har båda gått en cirkel typ och så ser vi varandra gå förbi HAAHAHAHHAHA okej jag vet att ni inte fattar men ni ska ba veta hur mke vi skrattade omg!

amelie håller på och skickar bilder nu, & sofia med och sen skriekr jag på emilie att skcika bilderna från när hon sov hos mig men hon gör typ aldrig det, men dom kmr nog upp på bloggen snart... ska vi see.
TYP OM ETT ÅR:o

kan lägga upp vissa som vi tog i skolan idag eftersom det typ några som kommit fram, det segar skit mke.
men lägger inte upp så mke bara dom jag gillar & tkr blev bra osånt,
så det inte blir för mke tråk o kolla på! :)

PS; HAHAH idag när jag pratade med sofia på tel på morgonen sen hon ba; jag ser ett stjärnfall omg:o
HAHAHAH hon trodde hon såg en stjräna falla men det avr bara en helikopter, ofta man inte ser skillnaden så knäpp e du gmn:)<3
DS.

















det är typ dom som jag gillar av dom som kommit fram :)
det är inte så många som jag har fått än faktiskt 10 stycken typ, men jaja puss

Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0