personerna förändras inte, utan man lär känna dom bättre .

okej i söndags skulle jag ju göra "veckans.."
men det gjorde jag inte, men lovar o göra det ordentligt denna söndagn hehe :)<3

men har iallafall två stycken!

veckans blogg;

www.tezzih.blogg.se

den är otroligt bra &har läst väldigt många bloggar denna veckan,
men tycker att det är denhär bloggen som va bäst av alla,
hon uppdaterar bra & om bra saker m.m .


veckans film;

har inte sett många filmer, förutom scary movie,scream,shutter,darkness,dark memories.
okej alla va skräck filmer haha,
men veckans film är nog shutter! :)
det är ungefär som the grudge men med annorlunda handlig & sånt.jätte bra faktiskt.
& sen kanske jag måste ta scary movie också, den är ju jävligt rolig!
HAHAHAHA jag älskar scenen när han mördaren gömmer sig bakom soffan
sen hon ba jag kan se dig så han ba okej vänta vänd dig om ska bara gömma mig så vänder hon sig om o typ väntar på att han ska gömma sig HAHAHA.
ah det är faktiskt jääte många roliga scener, men det är en gammal film så jag tror dom flesta har sett den.




Kommentarer ♥
Postat av: THERESE KLEMOLA

Sv; aww , skitkul o höra hihi :)

ha en bra dag sötnos !

2010-01-11 @ 21:50:45
URL: http://tezzih.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg =)

2010-01-12 @ 17:29:36
URL: http://priiinah.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0