i'm lost in a fairytale

okej rubriken har ingte med inlägget att göra haha :)
kmr nog typ ba skriva meningar som it har med inlägget att göra nuförtiden (L'


okej nu har emilie skickat bilderna, äntligen.
men jag ör ju jävligt trött så jag orkar inte skriva HAHAHHA.
asso om jag börjar prata så kmr jag inte kunna sluta sen kmr typ ingen vilja läsa :(

men ja bilderna lägger jag upp, vi gjorde ngra videobloggar kom jag på, ska be emilie & skicka dom nu!
okej hon orkar inte ta dom från mobilen men ska se om hon skciakr den vi gjorde med kameran.
jaa, vad ska man säga jag saknar emilie HAHHA, asso absolut ingen kan ha lika många dampstunder & minnen som vi två jag svär.
fan va vi skrattade, asso vanligtvis så brukar vi skratta 10 gngr vartenda minut, vi är ju typ mega flummisar medans vanliga flummiga folk skrattar typ 2 gngr varje minut men idag var det värsta konstigt ba för vi va så trötta kanske, för vi kände oss som vanligt folk :(
HAHAHAHA men endå hade vi kul för vi skratta endå mke:)
gud man kan ju inte sluta prata :(
HAHAHAHAHHAHHAHAHAHA PÅ KVÄLLEN " LÄMNA MITT LIV IFRED" "DIN KVIST""WANNA BE LILLA MY",
jag va typ knäpp på kvällen o sa massa konstiga saker när emilie försökte väcka mig :s
HAHAHA hon ville kasta snö på mig :)
omg i videoaffären tror it man brukar skratta mke i videoaffäreer :w
HAHAHAH polly gänget e coolaste ba för anders e med (hh'
emilie typ hade min bok och satt o skrev ner massa saker som vi skulle planera osånt sen satt vi
o skrev massa om vad vi skulle skriva på min blogg HAHAHHA.
& så låssades vi att vi åt på pizza.

okej omg kom på att det blev långt inlägg :o
jag har ju ba berättat skiiiiiit lite om allt roligtt vi gjort men endå blev det långt inlägg? -.-'

emilie sluta va så rolig okej?:)
annars får jag inga läsare :(

eller förresten va rolig fattar du :o

OKEJ PUSSHEJ JAG E KNÄPP !
förresten kolla in min kneppa gästblogg på www.sofiacanevaro.blogg.se :)

MEN VAH :O
det funkar ju inte att lägga upp bilderna som emilie precis skickade !!!!! :@
cepe datoor !
 
ska se om jag kan fixa det imon lr så tvingar jag emilie ladda upp dom från Hennes dator :)

men jag har två bilder som jag fick igår lr ngt, dom funkar :o







HAHAHAHHAHA CEPE BIILD VET FAKTISKT INTE VAD JAG GÖR & SÅ SER JAG UT SOM EN 5 ÅRING :(

Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

okej jag ska inte skratta sönder din blogg :(

älskar dig <3

2010-01-11 @ 21:10:29

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0