fjärde januari; 10 sanningaar

1. jag har 92 kusiner, från bara min pappas sida .
2. jag har inget emot kissie,dessie,paow & dom, jag gillar deras bloggar :)
3. jag stööör mig verkligen på folk som säger "dethär året ska bli mitt, de ska bli bäst osv..
4. detta året va typ första året på 5 år jag firade nyår i gbg.
5. i sjuan när jag gick runt o typ höll på "ellehur jag är söt?", okej jag skämtade men jag gjorde också så för att höja mitt självförtroende.
6. jag ställer mig varje dag i spegeln på kvällen o säger till mig själv 3 saker som är bra med mig, livet & mitt utseende för att höja mitt självförtroende.
7. i sjuan va jag wanna be :o
8. jag har gått på 4 olika skolor -.-
9. när jag bröjade prata med främlingar & vara galen o sånt, det var när jag kom tillbaka från egypten ; hösten 08, dom gjorde ngt med mig jag sväär ..
10. jag tror på ett liv före döden.. HAHAHHA okej hade inget annat att skriiva & det var emilie som sa det där! :)


libanon 09





Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

aw,i love u <3

2010-01-09 @ 19:49:28

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0