4 januari; nyårsafton, 1 jan,2 jan & 3jan.

Förlåt för dålig uppdatering ! :o
har typ it orkat logga in o så.
sitter o snackar med emilie just nu på msn,
& aah ni vet nog vad vi sägeer vi typ dör & kissar på oss HAHAHAHA.
ÄLSKAR henne !

men nu bloggar jag för alla dom här dagarna o ni får lite bilder.
skriver inte detaljer o sånt vad jag gjort eftersom det ganska tråkigt o läsa då haha.

nyårsafton stack jag hem till yasmin vi fixade oss o sånt,
sen typ smällde vi massa med nadine( hennes kompis )
HAHHA jag & nadine typ ville ge diana ( yasmins lillasyster ) champagne lr ngt, hon e typ 4 år o det var typ massa blandingar som nadine hade gjort HAHHA:)
sen när alla bombade färdigt så stack vi & träffade habib & två av hans kompisar.
har inte bilder från nyårs, ba tre eller ngt eftersom hennes kamera dog typ efter vi vart ute i 10 min:(


iaf sen typ klckan 4 stack vi hem till mig & yasmin sov hos mig till söndag
tänker inte börja prata om det för kmr aldrig sluta då HAHAHAHA.
men omg de va bäst på nätterna, på dagen vi typ va ruttna bananer & ruttna äpplen ,
sen vi levde som luffare på kvällarna HAHAHAHA ni fattar inte vad jag menar bara yasmin som gör :o

okej jag får verkligen it börja prata om deet ! :o
HAHAHHAHAHA asso tror inte jag skapat sånna knäppa & kuligaste minnen med ngn annan förutom emilie såklart (hh)


a sen söndag så gick vi hem till henne & massa lalala .
så vaknade jag idag , o har inte gjort så mke
typ städat, duschat & såånt .


imorgon kanske jag ska träffa sofia & på onsdag kanske jag gör ngt med emilie , vi får see .
omg på måndag börjar vi skolan igeen :o
trodde det av typ två veckor kvar HAHAHHA

jaja pussss& kram skumbanaaan '



okej vi har typ skit många bilder som vi tog med min låne mobil men det tar 3 år att ladda upp dom så det blir inte så många , senare kanske jag laddar upp dom vi tog med hennes kamera ;*

HAHAH vi sov på min bäddsoffa o där hade vi lagt;
en till madrass & 7 täcken & typ 10 kuddar HAHAHA :o
men det va värsta lyx & bäst (hh'

ful :(

sen bråkade jag & yasmin om klemntinerna & alla ramlade HAHAH :(






Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

HAHAHAAHAHAHHAAHAH

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAH du vet ite hur mycket jag skrattar & ler, du är bäst!

Jag älskar dig<3

2010-01-09 @ 19:50:27

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0