4 jan '

hejj bloggen '

coola jag, Libanon 09
den får vara liten för annars ser man hur ful den e HAHAHA :o





                                             



jag har ju lösenord på den här för en speciell anldening men jag funderar på att göra en ny blogg då krm det vara utan lösen & nytt namn o såå, men jag kmr sakna mina kuliga inlägg såklart :(
och allt jag skrivit, min header som jag höllt på emd i typ 1 månad, min textsnitt lr va det heter & mina kategorier & massa sånt :o
vad ska jag gööra?:(
plus att jag får mer besökare om jag gör ny blogg utan lösen, men orkaaaaar verkligen inte göra om allting :o
förresten på tal om kategorier; så ska jag göra en ny som typ heter; recept & sånt HEHHEH för jag gillar ju mat såklart :D
& en annan kategori som heter "knäppa jag" lr något där jag lägger in knäppa saker, knäppa bilder, & sånt damp jag göör HAHAHAHA, lr?

& sen en annan som heter "veckans.."
där kmr jag varje söndag, att skriva typ veckans saker,
typ av alla filmer som jag sett hela veckan så skriver jag den jag gillade bäst,
& veckans låt, veckans stora hiss lr diss och så kmr jag; av alla bloggr jag läst under veckan, välja ut en av dom som är bra & så blir den "veckans blogg" så reklamerar jag den osånt ;)

ni får ge mig tips på hur jag ska förbättra den :(




Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0