31 december; veckan stora hiss

har bara en "veckans stora hiss" nu,
ingen diss:)
kmr göra så ibland & då tar jag antingen hiss eller diss & jag skriver lite längre förklaring varför jag hissar/dissar grejen ;)






- SKOLAN


ärligt talat, folk som säger "fuck skola, varför finns skola" och massa skit,
okej visst ibland kan jag också säga så,
men sen tänker jag, utan skola skulle jag inte känt underbara människor som
Lisa,Sofia,Sofia,Emilie,Amelie,Chloe,Angela m.m .
& tror inte att jag skulle känt dom flesta
utanför skolan heller,
för vissa av dom knr lärde jag känna t.ex genom bdb, & jag upptäckte bdb för några år sen av att några
i skolan börja snacka om det. oså lär jag ju känna massa kompisar igenom dom kompisarna i skolan.
TÄNK vi skulle kanske haft 4 vänner lr ngt
& skulle jag just nu kunna sitta o skriva allt detta?
nä precis, för jag har lärt mig bokstäver & massa sånt
i skolan
så skola är underbart, igeeenltigen ;)





Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

preciis!

vad skulle man göra på dagarna?

tänk på allt kul som händer i skolan!

SKOLA (L)

fast iblaaand är den lite dum,hheheh :(

2010-01-09 @ 19:48:17
Postat av: emiliee

preciis!

vad skulle man göra på dagarna?

tänk på allt kul som händer i skolan!

SKOLA (L)

fast iblaaand är den lite dum,hheheh :(

2010-01-09 @ 19:48:17

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0