30 december

pratade nyss med sofia på tel
och nu är jag faktiskt rigtigt aarrg!
min nyårsafton E FKN FÖRSTÖRD!
först skulle jag kanske t halmstad, men näheeeeee
sen skulle man träffa sofia, näheeeee
sen skulle jag på bio med maryam & sova hos henne så skulle vi va ute & de skulle säkert variit bäst eftersom dom bombar i angered :(
men NÄHEEE hon ska gå ngnstans med henens familj ..
ja & det säger hon i sista sekunden & så har jag iinget att göra imorgon :o
alla är ju såklart upptagna, ASSO FAAN :s
nu sitter jag & lyssnar på musik, & funderar på och göra en hiss&diss lista,
ska redigera lite bilder också det va länge sen :o
& så ska jag fortsätta på emilies teext som aldrig tarsluut :(

juste jag skulle igentligen göra ngt med emilie idag men hon gick på stan istället,
ska ringa henne ikväll HEHHE så kan vi forstätta planera min greej(hh)
det är en liten hemlig grejj höhö (hh'


pusssss




Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

HAHAHAAHAHAHAHA omg,sötasteee :)

i love u <3

2010-01-09 @ 19:42:23

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0