30 december; sofia (L)





Bara för dig ska jag vandra genom eld,
jag ska vandra genom skiten,
för att kunna ge dig hjälp



gumman kmr du ihåg allt vi gick igenom i sexan?
sen i början av sjuan vi sa ba hej o sånt o brydde oss it så mke.
efter en månad omg kan it fatta,
asso under en månad typ prata vi inte sen plöstligt en dag så blev vi bästavänner.
jag saknar minnerna med dig i sjuan så jävla mke & vi måste skapa om dom nu i åttan,
vi är fortfarande lika mke med varan men i sjuan ärligt talat kmr du ihåg?
vi brydde oss inte om en enda person som tkte vi va sjuka i huvet för vi skrek haha.

iloveu


Kommentarer ♥
Postat av: sofia

AAAWWW<3

alla minnen vi har är oslagbara, kommer aldrig glömma dem.Kommer alltid finnas vid din sida livet ut.Ja det är sant gumman och inte ba i sjuan, nuu jag bryr mej inte om vad andra tycker om oss.om vi är damp låt oss va damp ingen kan stoppa oss.

hoppas du vet hur mycket jag älskar dej bebiiii.

hoppar du hoppar jag(LL'

2010-01-08 @ 15:16:23
URL: http://sofiacanevaro.blogg.se/
Postat av: nour

vart kommer du ifrån?

jättesöt bild på er !

kram

2010-01-09 @ 19:51:07
URL: http://nourslife.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0