30 december; HAHAH älskardiig

okej jag va ju typ skit arg nyss, men när min twiin loggar in så fick jag ett leende på läpparna sen hade vi typ hunnit skriva heej så hade vi redan skrivit "HAHAHAH" typ 5 gånger :(
HAHAHAHAHAHAHA asso gumman du förstår inte hur mke jag äääälskar dig !

du gör verkligen min dag, du är bara min & kmr förbli det,
även fast vi bara känt varandra i ngra år jag lovar dig det känns som om vi har varit i samma mage ( i vahids mage) och skrattade och lekte därinne :)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

den som får mig att le, min andra del, min ängel,bästavän,
syster, tvilling,min ankunge, mitt popcorn, mitt hjärta
& mitt allt <3

iingen kmr någonsin kunna ta din plats som världens bästaste vän'
& jag hoppas att ingen kmr kunna ta min plats från att va din bästavän ..

vi har ärligt talat verkligen bäst när vi är tillsammans & ingen kan slå våran bästaste tvilling humor & våra minnen, även fast jag känt massa andra längre än dig så är det mina&dina minnen som är Bäst, och endå om dom inte e så många känns det som en miljon briljion trilijon & dom är verkligen bäst!



jag älskar dig



en bild från dagen innan jag skulle till libanon, omg haha kmr du ihåg hur mke vi kramades?


Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

Jag ler så mycket så mina ögon inte får plats :(

HAHAHAHAHA,asåå jag svär vi är oslagbara!

BÄSTA VÄNNER FÖR ALLTID!

Jag älskar dig Maryam <3

2010-01-09 @ 19:43:30
Postat av: emiliee

åååh en bild :D

HAHA,det var innan du åkte till libanon,jag ser lite knepp ut men det är en härlig bild (L)

2010-01-09 @ 19:44:59

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0