25 december; tääst

Lovar du att vara ärlig?

jupp

Du heter: Marryam

Smeknamn: Bert karlsson (hh)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Daniish-Le igen & Fonky fresh- välkommnar ljuset & tänk alla gånger .

Vilken tid var den bästa tiden i ditt liv?
2006, det var bra med familj, vänner & allt eftersom jag bodde i halmstad då. Men om man ska ta bästa året i skolan; lätt att d blir förra året när jag gick i 7:an, allt va verkligen perfekt,(i klassen) en enda stor familj va vi, kolla nu ?

Vem behöver du mest just nu? hadil

Mobiloperatör? comviiiq baby

Hur svarar du i mobilen? ah hallå? lr om jag vet att det e emilie, sofia,sarah lr lisa som ringer svara jag: hallå det e bert karlsson som talar:)

Brukar du komma i tid? HHAHAHAHAHAH, nääee duu

Vad saknar du?
sommaren i halmstad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
tror it på kärlek alls

Vad längtar du till? till jag blir 18

Har du bra vänner och äkta vänskap?
vet inte.

Vad använder du för shampoo?
head n shoulders

Vad är det finaste du fått?
Emilie&Hadil.

En speciell dag du minns?
7 december/2007

Tycker du om någon just nu?
ao

Vad gör du om fem månader?
börjar räkna att det e en månad kvar t jag fyller år

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
vet inte, när jag är mer arg ringer jag nog sofia hon kan ha samma
ilska som mig hehe, när jag är ledsen emilie,

Solar du ofta?
typ, d går ju inte ens o sola ofta de kmr aldrig ngn sooool i fkn sverige !

Är du bra på att laga mat?
neeeeeej du :) HAHAHA de blir översvämmning på spisen varje gång jag gör ngt :( & så bränner jag alltid mina "specialgjorda" pizzor HAHAHA

Vilken är din favoritglass?
kitkat glass & ben and jerry

Tror du på ett liv efter döden?
no.

Vad äter du helst när du ser på film?
BLÅ CHIPS

Har du tandläkarskräck?
JAAAAAAAAAAA:(

Biter du på naglarna?
yes

Röker du?
no

Senaste låt du hörde?
sweet dreams av beyonce





Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

jag älskar dig <3

2010-01-09 @ 19:32:02

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0