25 december; 10 sanningar

10 sanningar om mig

.
vissa av er kanske redan vet några av sakerna, men ah(L)

1.Jag har 5 efternamn & alla är fula.

2.Jag gillar skolan.

3.När jag va mindre, drömde jag alltid mardrömmar om att min pappa hade tjocka kompisar som kom & klämde på mig. Jag menar allvar, jag drömde så nästan varje dag & vaknade hela tiden och grät:(

4.Jag har alltid en period, som börjar november och slutar mars lr april då jag knr mig ensam & inte har ngn jag kan lita på. jag svär d har varit så i typ tre år nu, sen efter april så kmr nya som jga litar på & så i november visar d sig igen att alla e falska .. kul liv ?

5.Jag faller alltid för fel killar .

6.Jag får för mig att alla dom som säger "jag finns" är falska .

7.Sofijah karlsson är min förebild& jag kan hennes liv som en bok.

8.Jag kan inte lita på någon just nu förutom Hadil, hon är den enda som förstår.

9.Den 7 december 2009, hade jag planerat att ta livet av mig, men än ängel hjälpte mig .

10.Jag är ostolt libanes, eller inte riktigt, asso älskar libaneser men hatar libanesiska föräldrar dom spelar över & så hatar jag verkligen landet .. :/



Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

aw omg jag fick tårar i ögonen gumman<3

2010-01-09 @ 19:34:38

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0