24 december

Nu är klockaan 1 på kvällen o för en timme sen blev det den tjugofjäärde, men jag firar liksom inte jul så jag bryr mig inte så mke HAHAHA (h)
har suttiit o snackat med emilie på msn& fixat bilder o sånt nu haha,
men emilie skulle sova så nu har jag tråkigt :(
& förresten så tkr vi att alla ni är knäppa för ni fattar inte vår humor på msn & är aldrig lika sociala som oss hehhe :(
såhär kan de se ut när vi snackar:

Emilie säger: HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH
Maryam säger: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Emilie säger: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Maryam säger: HAHAHAHAHAHHAHA
Emilie säger: vad skrattar vi åt nu? :(
Maryam säger: jag vet inte ;o

sen börjar de om på nytt *HAHAHAHAHAHHA*
efter två timmar ligger vi döda på marken för vi skrattat så mke:)
& så händer det alltid så läskiga sakeer med oss;o
emilie fattar vad jag menar HEHEHE, det är nog ett tecken på att vi tillhör varandra jag lovar :w
aja, nu ska jag sluta prata om ankungen (L)

håller på väldigt mke med bilder just nu,redigerar&sånt,
kastar upp två av dom bilderna jag blev mest nöjd med !:)

jag älskar dig verkligen





ni kanske it ser vad det står inut men aaja .






Kommentarer ♥
Postat av: emilieee

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

HAHAHAHAHAAH omg vi e bäst ;D

jag ler skitmycket nu,för dina bildeeer blev jättebraa,din nya header e såå gullig aså vet du hur mycket jag ler åt vår låt ocksåå :)

Fan vad jag mår bra nu aså,ÄLSKAR DIG!

INGENTING KOMMER EMELLAN OSS,VI ÄR OSLAGBARA <3

2010-01-09 @ 19:23:09

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0