24 december; hiss & diss


- MUSIK

det bästa är att det finns all sorts musik,
dt finns låtar som tar upp dig när du är nere,
& låtar som väcker minnen och flera sorter som kan få dig på tusen olika humör!


- COMVIQ

jag fattar liksom inte varför folk skaffar telia& massa skit ;o
comviiq ska man ha!:)


- ÄNGLAR

alla har vi ju änglar, fast än vissa av er inte vet om det.
& är dom inte världens bästa?
min ängel däremot heter Emilie Gente.

- CHOKLAD

aah, choklad är faktiskt bäst!
vissa gillar kanske inte d, men det är min åsikt ;)

-KRAMAR


en kram när man verkligen behöver det,
varför hjälper det så jääävla mke?
& så är det så mysigt, & mysiga saker gillar jag såklart:)




- WANNA BE'S



guud vad jävla störande dom är!
speciellt wanna be fjortisar, USCH säger jag bara :s


-TOALETTER

är det inte jobbigt, när man håller på med ngt jävligt kul& så blir man kissnödiig,
men man orkar liksom inte gå, det är ju tråkiiiigt !
ibland tänker jag, kan inte alla ha blöjor HAHAHA;o
okej man kanske stinker när man kissar men man kan ju uppfinna kiss som luktar gott, lr något :(
toaletter e iaf något jag hatar!

-SEGA DATORER

får flipp på sånt!!

- INSEKTER

varför finns det insekter? :o
Jag fattaaaar inte! dom är ju inte så nödvändiga?

- TAPPA BORT SAKER

man tappar bort fjärkontrollen,sen nycklarna& massa annat.
Mobilen kan man ju ringa till(om man tappat den hemma).
Varför kan man inte riinga till fjärkontrollen t.ex! :(

Kommentarer ♥
Postat av: Anonym

åh jag älskar dig gumman(L)

HAHAHAHAHAHAHA det om kissa,omg det e sant varje gång ba åh måste kissa men det är så tråkigt :(

HAHAHAHAH<3

2010-01-09 @ 19:27:25

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0