24 decc

hejjjj bloggen



jag vakna typ nyss , va jävligt trött men min lilla kusin typ grät skit mke då kunde jag såklart inte somna om.
så jag gick upp, satte på datorn& loggar in på msn,
så e den första som skriver emilie :o 
*oj va konstigt,host, host*
hon skriver att det hände ngt läskiigt ;o
att hon läste min blogg, lyssnade på vår låt och sa: åh kan it hon logga in,
sen PLING så loggar jag in HAHAHAHAHAHA :)
nu pratar vi masssa o skriver såklart HAHAHAHHA, okej vi är konstiga, det har gått 2 minuter & vi har skrivit HAHAHAHA fem miljoner gånger :)

Emilie sitter & ler framför datorn, inte för att jag aldrig gör det*host* :)

HAHAHA hon sgr att hon ler åt mitt collage,header,våra minnen,vår sång & åt oss, för vi är underbara & jag ler för att hon ler HAHHAHA asso jag vet vi är bäst & så flippade:)

a nu har jag höllt på med det här inlägget i en timma, jag sitter nämligen & dör med emilie HAHAHAHA :(
juuste, emilie berättade vad det första hon gjorde på julafton; säga god jul till hennes två älskarinnor& rapa:o
HAHAHAHAHA!
ni vet såklart vem den ena älskarinnan är med den andra är liksom benjamin.. HAHAHA, men det e synd om emilie för hon e lite sjuk i hjärnan & har fortfarande inte fattat att hennes kille faktiskt ÄR en KILLE :o

Här får ni en *fin* bild som Emilie har gjort HAHAHAHAHA skojar:(
, aah den e jätte söööööööt hon målar helt expertigt & det är på PAINT också! :o(L)






Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

jag ska inte bomba din blogg med "HAHAHAHAA" för duvet redan hur mycket jag skratta :)

HAHAHAHAHA men bilden e knäpp :)

VADÅ INTE VET ATT HAN E KILLE ;o

HAHAHAHAHAHAHAHA älskar dig(L)

2010-01-09 @ 19:26:38

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0