24 dec

shaa:)

nu har jag ändrat headern,igen.
hahah, blir aldrig nöjd, men jag ville ha kvar den här ganska länge för jag tkr den e fin,den är underbar för den väcker gamla minnen! <3
men den jag hade innan va väl också fin? :(
Vet it vad jag ska göra,
men nu ska jag iaaf stänga av datorn så inte mina ögon formas som skärmen hehe :)


Liseberg minnen ..
idag stänger Lisse för året , & jag kmr sakna detta året otroligt mke , verkligen skit mke ..






Kommentarer ♥
Postat av: emilieee

asååå omg vad vi skrattade igåår,fan när ses vi? ;o

åh,i love u <3



PS. Jag mår alltid så bra när jag tänker på dig & alla våra minnen & hör vår låt,asåå ingen kan ha lika bäst minnen som du & jag (L)



PS2. Fan vilket långt PS ;o HAHAHAAH<3

2010-01-09 @ 19:25:26

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0