23 december; förlåååt !:o

förlåt för dålig uppdatering! ;o
har it kunnat blogga, & har lagt lösen nu o kmr ha d ett tag för en speciell anledning ..
men jag lovar o blogga & lägga in mer texter & sånt imon (L)
förrsten, igga min header ;o
vet it vad dt e för fel jag gör , dt blir typ skit mke mellanrum o massa, fattar ingenting :|
& så om ni kollar på höger sida så har ni säkert sett min nya ipod ;)

btw, ser ni hur jävla mycket det snöar eller, mysiiigt hehe, det har inte snöat så mycket på länge :o

 

pusss


Kommentarer ♥
Postat av: emiliee

GOD JUL!

hhehe säger det nu ist för imoorn men ah,

fiin header,jag ser lite knäpp ut men endåå :)

ååh den låten,vår låt :D



I LOVE U <3

2010-01-09 @ 19:17:47
Postat av: emilieee

HAHAHAH oh my god jag märkte nyss din knapp där man ska skicka sin kommentar ;)<3

2010-01-09 @ 19:18:20

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0