18 december; hos emilie '

tjjeeena :)
här sitter jag hemma hos emilie med sofia .
idag hade vi äntliiigen julavslutning !
vi fick våraa betyyg,
ah ska nog it skriva vad jag fiick häär, men d va vääldigt dåligt ..
ah iaaf vi slutade 10 o så va typ alla kvar i en halvtimme o kramades hehe,
sen när emilie & benjamin gick in i ett eget rum så kmr sofia springandes :
DOM STRULAR, så sprinegr halva skolan dit HAHAHAHHAHAHA,
ah nu kanske ni tror att det e 100 personer som kmr, men vi e ba 53 elever i skolan, så kom typ 30 st HAHAHAHA.
aja så va d ba jag , emilie, sofia, amelie, benjamin & ngra 9ior kvar.
sen står emilie & benjamin o pussaas o kramas lr ngt ,
jag & sofiia spriinegr skit mke ner vid skolgodis för dom står där,
så har dom precis slutat o göra d dom gjorde så typ tvärstannade jag o sofia för emilie såg oss HAHAHAHAHA.

iiaaf sen så gick jag emilie,sofia & amelie upp t cafeet ,
sen går amelie heem & vi tre står kvar i en halvtimma , så går vi t konsuum .
när jag ska betala så ramlar min 10a ner i band rullaren lr a den skiten så tannten ba; TJÄCKT ! där försvann den! så blir hon lite sur så jag ba: happ & typ går ivääg HAHAHHAHA jag ville inte betala igen, hade it rååd :(
sen går vi t 4agott, sen hem t amlie o skrämde henne, vi va där typ en halv minut sen går vi t kapell, där träffar vi Lisa,Khalil,Melina,Emma,Roya,Philip,Hadi & Sam.
sen när vi ska av bussen öpnna it dörren t emilie HAHAHAHAHAH så jag o sofia gick av utan henne sen fick vi åka t henne igen -.- så åkte vi t kåken ,
sen stack vi hem t emiiliie & tjocka oss med maat heheh :)

omgg vi hitta världens fulaste bilder på farid och på houda HAHAHAHA .
&så har jag & sofia massa onda planer som emlie inte får veta :)

pusss


HAHAHHA




Kommentarer ♥
Postat av: vahid

hahahah den bilden på farid e såå jävla heeeet. / jag tog det förresten)

2010-01-08 @ 15:10:17
Postat av: Angela

Euuw !

2010-01-08 @ 15:10:33
Postat av: emilieee

HAAHHAAHHAAHAHHAHAHAAH :)

2010-01-09 @ 19:38:47

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0