17 december; emilie gästbloggar '

Sha sha bloggeeen,suuwperemiliee här ;D♥


Ja,idag gästbloggar jag dååee här på Maryams typ tomma blogg (a'
Som ni kanske vet är jag litee random av mig så om det här blir konstigt så förlååt!
Hur mår du bert karlsson?
Åh jag mår bra,tack som frågar! Själv då?
Nej jag mår superdupermegajättebra ;D
HEHEHE,ah jag mår bra dåva...oj jag skämmer ut mig framför alla :(

Nej nu ska jag berätta om dagen :

Städdag i skolan idag dåe,vi började 10 ;D
Så jag satte min klocka på kvart över sju för att se på julkalendern,men nähee då duschade jag istället...väldigt smart... HEHE,nejmen min morgon är inte så intressant så vi hoppas direkt till skolan!
Egentligen skulle jag träffa trollungen Maryaam på cafét men näee hon kom inte ;)
HAHA men iaf,jag var i skolan tidigt med Melina & alla nior som städade :)
Anders lät mig & Melina reta dom så ni kan ju gissa vad vi gjordee ;D
Sen var det vår tur att städa,det var faktiskt ganska mysiigt.
Jag är ju på bra humör också så det mesta känns bra.
Egentligen så hatar jag ju att städa men i skolan är det kul!
Man snackar med kompisarna & har det trevligt.
Sen är det lunch,julbord. Åh vad det låter gott tänker ni nu,men nej usch jag åt ingenting!
Jag satt då typ själv omringad av typ alla killar i nian,en viss person bara dissadee miig ;o *hosthost*
HEHEHE :)
Sen fick vi gå hem men istället för det så gick jag,Lisa & Maryam till stan.
Skulle köpa julklappar till imorgon.
Vi var inne på Lagerhause och typ skrattade åt det mesta,otroligt trevligt!
Sen gick Maryam :(
Jag och Lisa typ gick till donken 2 ggr,HEHE :)
Men jag fick köpt julklappar till mina grannar & tills imorn.
Och inte bara det,jag köpte en tröja,ett diadem och en jättecool mugg till mig själv! :)
Lisa köpte örhängen till mig ocksåå! :)
Nej usch ingen kommer orka läsa det här ;o

Nu måste jag komma på något annat random att skriva,annars kommer Maryam klaga,hehehe :)
Nu är det ju så att jag inte har bilder eftersom att min mobil är knäpp och inte sparar bilderna jag tar plus att min usb-port har åkt in i datoorn :(
Men jag ska tvinga Maryam att lägga upp en bild på min mugg såsmåningom ;)

HEHEH i tisdags åt jag & Maryam på paprika,visst ni bryr er inte men vad ska jag skriva dåå :(
Aja Maryam kan få berätta det någon gång :)

Nu ska jag sova för jag är coolastee & fyller år på lördaag ;D
puss på er <3


Här kommer lite random bilder :)

...................


Nähee,det blir inga bilder,jag har aldrig bloggat förut & det funkar ju intee :(
Nej nu ska jag somna in i min skönhetssömn,HAHA puss på er ;D<3

Kommentarer ♥
Postat av: amy

hahahah emilie så sööt :D

2010-01-08 @ 15:09:29

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0