you belong with me

hejj
jag vet att jag är väldigt seg nu med bloggningen alla andra typ bloggar åt mig HAHAHHA ;d
jag skriver typ skit korta inlägg, tråkiga inlägg också som ba handlar om min vardag sådant som ni liksom inte bryr er om men de e ba för min dator som jag sa förra veckan :)<3

aja, nu ska jag typ börja gå mot skolan, första gången jag vakna tidigt :o
igår gjorde jag en grej, typ en lista med massa rorliga minnen; dagar,små stunder & meningar som jag skrattat ihäl mig för med ngn annan HAHA men ah jag bestämde mig för att alltid ta fram o läsa dom när jag e på dåligt humör så att jag kan tänka positivt, asso jag har börjat förstå lite nu HEHE jag skrattar ju lika mke som jag gråter ba att jag aldrig tänker på alla roliga stunder i livet ;d
men jag vill säga tack till alla som varit med Ngn gång & skapat ett minne, minsta lilla roliga sak sså ska jag skriva upp d, asso utan er skulle jag inte ha börjat tänka såhär positivt nu, så tack igen till ALLA er,
vissa mer än andra & ni vet själva vilka ni är '

jag har världens bästa kompisar.. :d<3

HEHE d där lät lite som än 10 åring "jag har världens bästa kompisar" men aja ;*

omg e klockan redan ssåååååå mke :o jag har missat min buss HAHAHAHHA :(
HEJDÅÅÅ (L)

Kommentarer ♥
Postat av: Sofia<3

ÄLSKAR DEJ!<3

2010-02-08 @ 08:07:53

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0