vem tror ni gästbloggar den här gången?

TJA MARYAMS ALLA COOLA BLOGGLÄSAARE!

japp här sitter en random person och gästbloggar hos maryam!(SOFIA gästbloggar hehe)
snackade nyss med farid han e knäpp... och läskig;s
Läste nyss ditt inlägg maryam, HAHAHAHAH vill också komma hem te yasmin och se hon och hennes storebror bråka!;D
jaja, stan blev det tyvärr inte idag, skulle dit med maryam men hon blev fast hemma p.g.a lite saker.
Har istället suttit hemma hela dagen framför datorn och haft det hur tråkgit som helst, alltså det måste vara nåt fel på mej för igår satt jag från klockan tio på morgonen till 00.00 på natten framför datorn och jag lämnade inte datorn på hela dagen, e inte dte typ sjukt!??;o
HAHAHHAHA tänker på när jag och maryam tog upp en gatuskylt från gatan upp till klassrummet i våran skola HAHAHAHHAHAHAHAHAH omg ni kan läsa mer om det på min blogg www.sofiacanevaro.blogg.se besök den så blir ni mina nya bästisar;)
Just det! idag e det ju alla hjärtansdag. fyfan vad trist att inte ha någon att hålla om, tänker inte så mke på att det är den dagen idag man blir ba lite irriterad då xd
vad ska man skriva?... Lovet är ju igång på full fart, elr njää man ska nog inte säga full fart har ju ba suttit hemma och segat varje dag. Men imorn blir det stan med min kompis och jag ska passa på att köpa nya vårkläder och present till sarah&amelie som ska ha fest på onsdag! det ska bli fett kul! träffar maryam tidigt och så åker vi ner till dem tsm. *LÄNGTAR*
Jag kan ju avslöja att jag tänkte köpa en dvd till dem båda, BAMSE faktiskt. skulle inte det typ vara sjukt roligt att få en bamse dvd!?? jag skulle fan blivit skit glad!:D HAHAHA nä men jag ska inte köpa det, jag får tänka ut något bra som dem kan gilla.
Ni människor som läser maryams blogg ska fortsätta läsa för då är ni bäst.
har inte så mke att skriva om så jag kan väl tacka för idag och alla får han en bra alla hjärtansdag!
PUSS PÅ RUMPAN !

SOFIA

p.s kom ba på ett barnprogram jag älskade när jag var liten "hjärnkontoret" HAHHAAH
p.s2 kom ba på en mening "gissa bajset"

hehe hej dåååå!



Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0