thiis is real, this is me

HAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAH
HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAhAhAHAHHAhaHAHHAHA
AAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

okej jag har nog it skrattat såhär mke på LÄNGE som idag.

guuuuuuuuud HAHAHHA och jag tänker it berätta något för det e så mke kmr aldrig sluta prata sen kmr det bli världens längsta inlägg HHAHAHHA omg:D

men asso allt började med att jag skulle gö en videoblogg så gjorde jag typ 3 stycken lr aah "videoblogg" HAHA
ah & sen så ringde yasmines kompis daniel till henne han e skiiiiit gullig HAHAHHA omg sen slutade jag videoblogga så pratade vi med hennes kompis o jag ba va de du som gillade yasmin han ba: gillade? gillar* jag ba aaaw AHAHAHAH vartenda sak jag ba oommmg så gulliiiig du är :) o sen jag prataade konstigt hela tiden o låtsades att jag hette kristina malmberg & han kallade mig wanna be svensk:(

förrestn jag trodde han skulle va sån spela över kille som alla andra i bergsjön men nääe han va faktiskt jätte snäll :)
HAHAHHA han ba; asso vad menar du med "amagaaaad va gulliiig han är" (så gör han sån tjej röst)
asso jag kom på att jag börjat prata om detta :o HAHAHAHHHA okej måste sluta , STOPP :D

lägger upp videona i andra inlägg ;*

Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0