Tjenaare alla människoor =D Sarah & Jadohh häär! =D

Tjenare,tjänare alla!

Jag sitter häär i miitt rum och är cool B-D! Jad gick precis ut och jag ska hämta honoom för han ska skriva lite hehe vänta lite människor....

Jaad häär! =D

heej jag är med sarah jag kom hem till fadi sen sarah kalla mig människa och hon sa att det var en förolämpning så jag blev väldigt ledsen :( Men sen så börja hon leka apa och så la hon sig på golvet och sa att vi skulle cykla med fötterna så jag skrattade ihjäl mig sen började hon kasta en pappersbit på mig, en sån som man har i skorna när man köper de så hon prickade mig i fejjan så jag kasta tillbax hihihihihihi... Men annars har jag spelat mario kkart på wii och jag blev ägd av fadi :( men sen ägde jag tbx hihi, men aja sarah's kompis heter fiskstjärt HAHHAHAHAHAHAHAHAH och en heter pappa långben och en heter dammsugaren sen finns det en kinesapa ochsåå HÖHÖ! MEN DET VAR ALLT tack för att ni läste, de va sarah som tvingade mig att blogga här men ha de!

Nu är coolingen tbx B-D APELSINSKAL! Vet ni vad det bästa är... LEKSAKER FRÅN BR! HAHAHAHAHA OMG VI VAR VÄLDIGT KNÄPPA IDAG HEHEHEH JAG SOFI MARYAM OCH ROYA! HEHEHE NI FATTAR VAD JA MENAR! =D men idag har va haft prov och det var korvigt för jag hatar prov men ja e cool B-D OCH JAG SKA HA TJEJMIDDAG WOHOOOO!!! JAG HAR SKITTRÅKIGT MÄNNISKOR OCH JAG OCH JAD ÄR VÄÄLDIGT KNÄÄPPA MY GOD =O Men iaf maryam har suttit och gnällt på att jag ska gästblogga och här är jag för andra gången =D  Och nu har jag hjärnsläpp och vet inte vad ja ska skriva =P APELSINSKAL JAG E COOLAST! B-D men hallå vad ska alla göra under lovet det kommer bli skiitråkiigt =( Förutom onsdag och torsdag då hehe =D FARMVILLE SUGER! elr jag fattar inte ens hur man spelar hehe men det suger och hallå omg DET E SKITMÅNGA SOM  FYLLER ÅR I FEBRUARI SHIEET TUSENTALS MÄNNISKOR (jag är en av dom heheh fyller år nästa onsdag,den 17 februari 1995 föddes jag så ni kanske räknat ut att jag ska bli 15 men det kanske vissa redan visste men jag e cool B-D ) Lyssna häär det är så att jag vill att maryam roya och sofia ska komma till mej och ja har frågat min mamma men hon sa att hon inte vet så nu sitter jag här IGEN och väntar på svar hehe som förra gången jag e knäpp men jag är EN STOLT KNÄPPIS! Och det är roya också hehe APELSINSKAL! Men jag tycker att jag e ganska tråkig men det borde jag inte vara för jag är väldigt flummig just nu och jad säger att jag ska sluta skriva att det är mycket men nej ja skriver mer ändå hehehe =) Hur måår alla da? JAG VILL HA ALLA KÄNGURUN FRÅN KINDERÄGG MEN JAG FÅR INGA! jag har tre av fem... heheh mobbad =P och maryaam vi måste hitta på något t imon även om ni inte får sova men hehe kom på att du redan kommit på en bra ide vilket vi ska göra för jag kommer verkligen dö annars jag kommer ha skiittråkigt under lovet jag dör redan men nu känner jag att jag ska sluta såå puss på alla apelsinskal! JUST DET IDAG UNDER PROVET FICK VI APELSINKLYFTOR AV JELENA! =D JÄTTEGOTT HEHEHEH! Kommer sakna er alla under lovet =( (L)<3 haj dååå(L)

Kramis Bananis                           // SSS


Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0