things are always different then the way that it seems

länge sen jag gjorde en hiss&diss lista så jag kör med en sån nu;

-halsdukar
jag är helt kär i alla mina halsdukar,
som är mysiiga,varma & bbäst :)


-kramsnö
visst vintern kan vara tråkiig,
men inte när det är kraamsnö det e ju mysiigast ;)


-födelsedagar
helt klart hiss!
man får rreespeekt& uppmärksamheten
och massoooor med presenter ;d

- trötta pluggögon
det suger verkligen att vara trött när man måste plugga inför ett prov,
ögonlocken åker ihop o man kan helt enkelt inte koncentrera sig.

- småsyskon
ååååh! dom är ju små jobbiga krumelurer :o
oså kan dom slippa undan hur mke som helst bara genom att fjäska för föräldrarna :@

-disktrasor
asso gud, jag har ju fobi mot sånt! :(
så jäävla äckliga & sen e dom blöta då blir dom ännu äckligare asso usch +o(





Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0