there's always gonna be another mountain

shaaa alla coolingar :d
är med sarah just nu & hon ska sova över,
HAHAHHA hon kom hem till mig sen ingen va hemma för jag va o köpte godis osånt & mina päron va typ ngnstans sen hon fick stå ute o vänta HAHAHHAHA (L)
vi har typ suttit o planerat litee, lr jag har planerat sport lektionen med emilie på telefon o hon lekte med min syster HAHAHHA :)
sen planerade hon sin tjejmiddag med amelie på telefon & sarah är lite snällare än mig så jag fick se på när hon planerade HEHHE:)

aja, kmr nog it blogga mer när honn är hos mig för vi ska göra andra saker...MOAHAHA skoja jag e knäpp hejdå nu ska vi leka resturang med min & henens syster HAHAHHAAH :)<3


Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0