i've lost my angel

här sitter jag & försöker plugga so till mitt prov imon & gissa hur d går?
jag svär jag fattar typ ingentiiiing ! :o
jag berättar om dagen då:
jag brukar it berätta detaljerat oså men nu kanske jag gör d, vet inte men aja ni får leva med va d blir HEHE ;d jag började 8 idag med franskan,
svenska
bild, vi lärde oss o photoshopa på bilden d va skiit kul! :o
engelska
lunch

omygod, på bög tbx från lunchen så kör ju alla folk alltid snöbollskrig o jag o sarah e typ aldrig med vi ba står o skriker att ingen ska kasta på oss HAHHA :d
men jag brukar liksom ba kasta på roya& d gör inget för jag får d HEHE :)
sen råka d träffa khalil, så kasta han tbx sen han ba okej här ta o kasta på roya så står jag mellan roya o khalil o typ siktaar på roya , låssades att jag skulle kasta på roya sen precis innan jag skulle kasta så vänder jag mig om o kastar på khalil HAHAHHA jag älskade mig själv den stunden :d
sen så springer han efter o kastar så ramlar jag under en bil HHAHAH så typ gömmer jag mig sen när jag ska upp så kmr han o muular mig :o
sen jag fick typ pms o börja skrika skit mke,
juste när carl kastade på mig också shit vilken plipp jag fick skrek massa konstiga ord på gatan o så sprang han o gömde sig o då fick jag skratt attack HAHAHAHHAHA


iaf sen när vi kom till skolan så hade vi domstol jag o khalil, sarah va khalils advokat o newsin min.
emma & roya va vittnen, sofia & emilie va publik& melina domare HAHHA.
men jag svär vi va typ seriösa& i slutet fick jag(som vanligt) såklart flipp o typ drog khalil skiiiit hårt i håret HEHE..
o så skrek jag fitta t han,
asso om d hade vart en annan kille hade jag varit död men khalil äe ju så snäll & han förstår att jag har adhd :(

sen va d iaf so
håltimma
extra lektion
omg på extra lektionen jag o roya hade bäst HAHAH ;d
så slutade vi typ klockan 5 & vissa av oss drog t brosh(stavning?xd)
sen gick frölunda ungarna åt sitt håll & hisings kungarna åt sitt håll (h)
omg när d ba va jag o roya kvar HAHAHAHA hon berötta en heeeel historia om typ ingenting :o
gumman du äe knäpp men jag älskar dig endå :)
som vi skrev §

"i've lost my angel..
but i got a new one bitch..;)
m hjärta r"


okej nu ska jag nog sluta skriva, trpr inte d e så många som läst detta & inte för ni tkr detta e intressant men aja HAHAH:(




här får ni en bild på mig o ronja HAHAHA ja vet ser helt mobbad ut me min nalle men ja älskar den:(


Kommentarer ♥
Postat av: debbie

sv: tack dsm! :)

2010-02-09 @ 18:05:33
URL: http://debbietecklegiorgis.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0