Melina gästbloggar, 3:e personen idag... vi tar över Maryams blogg :P

Ok, vet att ni ba: Åh, inte en till wb Maryam, men ni får läsa iaf... :P Sitter här i datasalen med Emilie, Chloé och Maryam :) Vi brukar inte få sitta här utan lärare för att de tror vi kommer riva hela stället... =.= Ok, erkänner att vi inte är så... eh... lugna och så men vadå, LITE kan de väl lita på oss! XO Snöstorm ute... eller iaf för typ 10 min sen eller så... Igår, när de sa på nyheterna att det skulle vara snöstorm under natten blev ja jätteglad och önskade att alla i hela Göteborg skulle bli insnöade så att ja skulle slippa att gå till skolan, men sån tur hade ja inte... Nu ångrar jag mig. Inte för att ja vill vara i skolan, hade hellre varit hemma i min säng än att gå omkring här och känna mig som en zombie, men kolla vad mycket SNÖ!!!!! Det kommer ta typ ett år för det att smälta ju!!! Och jag vill ha sommar!!!! Hoppas alla idiotiska forskare har insett att det inte finns nån himla växthuseffekt. Det är värsta istiden ju =.= Värre än "the day after tomorrow" :O Ok, överdriver, men ni fattar... Nu vill Chloé och Maryam att jag ska sluta blogga så att de kan läsa vad jag har skrivit XD Hahahaha, puss <3

Ps. Jag har märkt en sak, man skriver bara "hahaha" när man inte kan komma på något annat att skriva XO Iaf jag...

Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0