LETS GET CRAZY GET UP AND DAAAANCE :D

hheejj bloggen ;d
idag var d vanlig skoldag & så hade vi tjej grupps grej för sista gången
& så hade jag svenska prov också o d gick faktiskt bättre än jag trodde o nu försöker jag än en gång plugga men d funkar inte så bra HAHAHA.
har matte prov imon, gudd -.-

jaja jag & sofiam hade typ damp idag hela dagen för att sarah ska ha tjejmiddagn på onsdag o d ska bli så bääääst :D
HAHAHA jag & sofia har en plan som vi ska göra "plan banadora"
MOAHHAA (H)
vi är coooolast
asso jag knr mig typ på helat damp & glad humör HEHEHE
lalala har inget att skriva :)
jo förresten chloe fyller fjortiis imon ;d
& taylor lautner och jennifer aniston fyller också år imorgon :)

HEHEHE men pussssss på alla !


BARA FÖR ATT ALLA E COOLINGAR :D




Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0