jag måste andas, ge mig lute luft & ska jag ner på botten, får du fan dyka först

HAHAHAH måste ba säga en sak som påminde om rubriken :)
i skolan idag på no så brukar jag ju sitta o kladda massa på pappren sen skrev jag den meningen så khalil ba vad menar du?
jag ba eehm, att t.ex om du försöker trycka ner mig så jag kmr till botten lr ngt så kmr du komma ner först lr ngt
sen han ba: öh? jag kan simma bättre än dig
HAHAHHAHAHAHAHAHAH asso omg så bloooond! :o
asso khalil om du läser detta nu så menar man inte simma, man menar ner på botten i livet :)


känslan av att vara ensam kmr alla människor känna ngn gång i livet,
även dom som verkar som mest populärast kan känna så nån gång
man kan känna att man är ensam fast än man är omringad av massa personer.
på ett sätt är faktiskt alla människor ensamma
för det finns ingen annan person som är exakt som du,
dina tankar,känslor,minnen,fantasier & önskningar är du helt ensam om.



jag börjar ta mig upp
vänta bara jag ska klara dehär
jag vet att jag kan & ni vet också att jag kan.



you think i'm losing but i always get my way.


Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0