it's the climb

roya gumman?
lyssna på mig nu d här kmr rakt från hjärtat jag lovar.

vi har känt varandra länge men aldrig varit jättebra vänner
när vi börja åttan så kom vi liiite närmare & innan jag skulle åka till libanon vi ba du får ta över min plats för du e lika knäpp som jag & sånt HAHAHA.
sen kom jag tbx & vi kom Ännu närmre & då visste jag att i framtiden skulle vi snart bli bra vänner
& så kom jullovet & sen när vi började igen så var d som om vi varit skit bra vänner sen långt innan,
vi började hoppa på varan, bokstavligt, HAHHA & så våldtog jag dig o sen började vi med dom rosetterna & typ ville ha likadan o massa (L)
asso roya det var som om på ett ögonblick bara så blev vi plöstligt bästavänner.

they say that good things take time
but really great things happens in a blink of an eye.



Vi har gått igenom mycket, i livet jag & du
jag visste hela tiden att vi hade d likadant jag tror du också visste d,
men jag tänkte it på d så mke men nu vet jag,
jag kan lita på dig upp till 100 & jag vet också att du kmr ställa upp när jag mår dåligt.
vet du vad som är bra också?
att även fast båda mår dåligt så tar vi inte ut d över varandra så ofta
asso jag menar när vi gör d, så efter två minuter börjar vi skratta HAHAHA.
vi ska lära varandra att tänka positivt :)
vi är så lika också,
telepati lr va d heter HAHA & massa annat :o
vi har alltid damp jag & du gumman o jag ääälskardig HAHAHA (L)

Du är min  bästa vän,
och vad som än händer sen ska jag aldrig släppa dig.



förresten så kan jag ju också säga till sarah & sofia oxå;
d känns som vi kommit mke närmare nu plöstligt asso vi har alltid var bra kompisar men innan jullovet började d bli lite kallt mellan oss & så men nu har vi kommit ännuu närmare & jagär skit glad för d :)(L)
& jag vet att ni it heller var nära roya föut , VI FYRA HAR FUNNIT VARANDRA :D
HAHAHAHAHHA SKOJA :(
aa men asso jag svär för alla ni tre har blivit en Maryam HEHEHE (hh)
vi är bästa gruppen på skolan så daaah på alla:)<3


m hjärta r hjärta s hjärta s

gammal bild, har typ it andra på denna datorn <3


Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0