i get a feeling like nothing is impossible, for me and you, cuz dreams can come true

hejj alla coolingar.
nu har sarah precis gått hem tack för dagen sarah :)
lr dagarna* hehe xd
tänker it berätta vad vi gjort även fast d var bääst & vi skrattade hela tiden för d hände ngt roligt varje minut HAHHA jag vet att ni typ it e intresserade HEHE:)

apelsinskal hjärta banadora lr klementin klyfta lr vad jag nu va :)

nu ska jag typ tvinga min mamma att gå på stan med mig för jag behöver massa saker asso jag hatar februari jag behöver alltid mke pengar då HAHHAHA :(
lr it alltid men d va ju så förra året också :)

på onsdag så ska amelie & sarah ha en tjejmiddag hemma hos sarah o sen ska alla sova över :)
sarah fyller ju år på onsdag & amelie på torsdag men sen nästa dag på torsdagn kmr vi gå på bio
det kmr va jag roya sofia newsin sofia nadine nadia amelie sarah (L)
igentligen skulle emma melina ailine emilie & lisa också vara med men dom är ite hemma under sportlovet:(

PUSSHEJ !
förresten sarah när du ser dehär, kan du lägga upp videona som vi filmade & sen kan du typ gätsblogga lr något okej hejdåå :)

Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0