have you ever thought just maybe

hhejj
jag träffade aldrig sofia ska göra det en annan dag i veckan men jag stack hem till yasmin (h)
vi ska kolla på skräck film som vanligt HEHHE

HAHAHHHA hon typ bråkar med hennes storebror nu han är typ 17 asso vet ni hur mke jag skrattar HAHAHHAHA  lr asso dom bråkar it utan han slår henne han låste ut henne i trapphuset sen hon kmr jag ba vafan gör du hon ba "det e min bror..han slår mig.." HAHAHHAH hon lät helt rädd sen hon kallar han idiot och han kollar som en mördare på henne hon ba jag skoja sen han går sen hon ba idiot sen han kmr tbx o bär henne just nu typ skrattar hon o skriker samtidigt på hennes pappa för han ska bära ut henne o slänga henne på gården säger han HAHAHHAA asso gud !


dehär kanske är lite ointressant för er men detär sååååå underhållande för mig sp jag bara måste berätta :)
nu frågarhan vem som är bäst o hon är tvungen o svara at det är han som äe bäst HAHAHHAHA asso omg ni försår inte hur kul detta är:)
aja nu ska jag sluta prata om yasmin (hh'
okej imorgon lr över imorn mste jag t stan för o köp presenter till sarah & amelie jag har bestämt mig vad jag ska köpa till amelie men it sarah :(
aja pussshej leverpastejjj :)


dehär a typ enda bilden som e bra på yasmins dator som vaar från mina bilder:)
7an; amelie & emilie <3



okej yasmin visade en annan mapp där alla bilder fanns omg ag måste lägga upp dom det var förra året i april HAHAHAHHA asso omg jag lägger upp dom i nästa inlägg :)

Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0