gonna let the light shine on me

bilder från april när vi va i malmö;
det var typ innan vi skulle lägga oss så det är därför vi har pyjamas på oss HAHHA (L)





det var äckliga fjortistden när alla gjorde så HAHAHA, förlååt :(












''















förlåt om det blev lite för många HAHHA :)<3

o förresten jag vet att jag ser konstig ut men yasmin påminde mig precs om att det var då jag var emo :(
HAHAHHA hon ba: vätta.. va d  it d du va emo & jag fjortis :o
vi va med varandra 24/7 o gick runt som emo och fjortis HAHAHAHHA asso hur mke kan man skämma ut sig igentligen :)

aja ska kolla film nu (L)

Kommentarer ♥
Postat av: sofia

fan vad söta:O

och fan vad långt hår du hade maryam!! helt sjukt!

2010-02-14 @ 16:57:10
URL: http://sofiacanevaro.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0