du hade dina chanser men du brände dom..

jag borde ha insett detta för länge sen,
fan alla har sagt till mig att man ser vi har börjat glida isär.
jag ville inte tro på ngn av dom först
men vemfaan försökte jag lura?
jag fattar verkligen inte, d händer så jävla mke men jag hänger aldrig med.
har aldrig, aldrig jag menar verkligen d, har aldrig förr känt mig såhär blååst
& vet ni va d mest patetiska är?
att det är mig själv jag knr mig blåst av..

jag gjorde ett misstag när jag förlät dig & lät dig komma in i mitt liv igen.
du har försört om & om igen men nu sgr jag stopp.
& vetdu hur jag gör d?
jag låter dig vinna, du får som du vill
hoppas bara du är jävligt nöjd nu men nu när jag gett upp så har jag lovat mig själv att du
aldrig, aldrig mer får ta Ett enda fkn steg in i mitt liv.

 

d här blir nog sista gången vi bråkar eftersom att d aldrig kmr bli vi igen,
så kasta alla minnen & allting,
livet går vidare & denna gången tänker jag hänga med !


vill igentligen inte tro att det är sant

men det är över nu.



Kommentarer ♥
Postat av: sofiia

e det det jag tror?(L)

2010-02-06 @ 12:24:23
URL: http://sofiacanevaro.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0