*cool musik*

TJABBA TJENA HALLÅ! :D
Yes,Emilie här igeen! Jo,suck tänker ni då...men ja det gör inget. :)
Här sitter jag hemma och halvsover och lyssnar på musik. Ja,det är lite små trevligt.
Pratar även i telefon med Maryam och vi smider coola planer fast hon säger inte så mycket för hon smsar.
Sarah är så förutsägbar,hon säger bara "hahaha" hela tiden,suck. HAHAHAH! (L)
Jag leker the grudge i telefonen,jo,nu tänker ni att vad gick fel när Emilie kom till? HEHEHE,förlåt!

Nu ska jag ge min underbara tvilling lite komplimanger,kommer aldrig kunna beskriva hur mycket hon betyder men jag kan iaf testa några gånger till :)

* Du är så otroligt söt och ser så himla bra ut. Glöm inte att vara nöjd med ditt utseende!
* Du är så otroligt gullig och snäll!
* Du är verkligen roligaste,omg asså vet du hur många fina stunder jag har haft med dig!
* Du finns alltid där när jag behöver dig, och glöm inte att jag alltid finns för dig gumman,ALLTID!
* Du får mig alltid att le,även vid dom jobbigaste stunderna.
* Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta,du betyder så otroligt mycket! Om du tänker efter kanske det blir lite tydligare hur mycket jag älskar dig,men det kommer ändå inte att beskriva hur otroligt mycket du betyder för mig! Vänner har man för alltid,du är en äkta vän.
* Du är världens bästa tvilling!!


TWIIINPOWEEEER FFS (L)

Hoppas jag fick några sötnosar att le en snöig kväll som denna,ha det underbart!

iloveeeu maryam! 



Goodbye! <3

....................................................................................................................................................................

   / emilie



Kommentarer ♥

KOMMENTERA INLÄGGET SÅ ÄR DU BÄST !♥:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din blogg så besöker jag den!:

Skriv din kommentar här♥:

Trackback
RSS 2.0